Mr Hotpants! v.43! ///Marco

Här tränas det på! Försöker hålla ångan uppe iaf. Körde spinning idag och drog på mig ett par cykelkallingar med blöja, modell såna som fräna snubbar har i vanliga shorts och sedan ett par vanliga tights över det. Korta tights. Som blev lite väl korta när man började trampa! Såg fan för jävligt ut och kändes dito! Fast ni kan ta det lugnt. Jag är så anonym på spinningpassen så det syns inte ens att jag äger en cykel. Så jag skämmer inte ut cyklister utan bara mig själv! =)

Måndag: Styrka Bröst och Axlar. Bra pass.

Tisdag: 55 minuter spinning. Tråkigt upplägg.

Onsdag: Styrketräning Rygg och Ben. Drog av några ganska tunga benpressar. Var längesen och roligt att känna att lite av styrkan finns kvar.

Torsdag: Vilodag. Tunga benpressar ger träningsvärk i lår och rumpa. Damn...

Fredag: Tränade Biceps och Triceps, även lite mage.

Lördag: Vila. Kikade på Cyclocrosstävlingen i Kungsträdgården.

Söndag: 3 lugna smutsiga mil på MTB:n. Riktigt trevligt men lite ensamt! Sedan blev det 90 minuter spinning på kvällen. Sista 30 minutrarna var riktigt jobbiga. Skyller på mtb rundan!

Tyvärr ingen bild på mig i hotpants men en bild från Hagaparken där rundan började idag. Fina färger ute nu!

hagaparken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0