Liten uppdatering ///Eric

Marco har varit den som håller bloggen vid liv, vilket är bra med tanke på vad lite jag har skrivit det senaste.

Det har tyvärr inte blivit så mycket träning för min del, dels på grund av en tråkig familjeangelägenhet, men även på grund av att jag sedan inskolningen på dagis började har varit konstant förkyld. Så höstens cykling spolades tyvärr bort ner i en massa snytpapper.

Jag känner mig ändå otroligt taggad inför nästa säsong och har därför börjat en ny diet. Kör samma som Marco, periodisk fasta, och det fungerar riktigt bra för mig. Än så länge har jag kört dieten utan att träna, men ändå gått ner ca 2kg på 3 veckor. Målet är att väga nästan 10kg mindre än vad jag gjort i år. Lyckas jag med det kommer det bli riktigt kul att cykla nästa år. Givetvis måste jag träna en del också, kommer nog investera i en trainer snart och sitta i källaren på kvällarna i vinter.

Gjorde dessutom ett spontaninköp häromdagen och beställde hjulen nedan.. var rea och halva priset på ett redan lågt pris var oemotståndligt... Vet fler om inte kunde låta bli.. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0