Hockeyröv! v.46 ///Marco


Ja då har ännu en träningsvecka gått. Väger precis under 80kg och formen känns god. Det mest positiva denna veckan är att jag äntligen körde rätt i Ursvik och fick köra hela rundan. Inte konstigt att jag kört fel då jag krånglat mig fram på en tekniskt rolig stig som jag varit helt säker på att det varit rundan. Det var det inte så jag har trillat ut på spåret igen av ren tur (eller otur) och därav cyklat i cirklar. Så nu blir det ju ännu roligare att cykla därute! =)

Måndag
. Styrka Bröst och Axlar. Bra pass mycket kraft i kroppen.

Tisdag
. Spinning 90 min. Bästa spinningpasset någonsin, kanske finns det en chans att jag kommer börja gilla spinning. Otäck tanke ;-)

Onsdag
. Styrka Rygg. Ett ok pass. Axeln krånglar mest när jag tränar rygg. Lite trist för vill kunna köra marklyft snart igen.

Torsdag
. Intervaller och styrka för ben. Lite udda pass men sjukt gött, kommer köra såna igen.

Fredag
. Armar. Kort och gott!

Lördag
. Vila. Åt desto mer!

Söndag
. MTB i Ursvik. 4 mil totalt och nästan hela 2 mil på stigarna i skogen. Roligt och sjukt blött/lerigt! Tur att man köpt bra kläder.

Såhär glad blev jag när jag hittade detta lättåkta parti som gjorde att jag äntligen hittade den riktiga slingan. Haha! Bra jobbat. Bra att bilden är liten så att det inte syns hur stor röven är ;-)

Gladtraza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0