Min cykel för år 2011! ///Marco

Nu har jag plockat på nya hjulen för att se hur cykeln kommer att se ut nästa säsong. Är fel framdäck på, ska byta till rätt när jag orkar. Är ju ett bra tag tills att den får ge sig ut att rulla ändå. Väger in på 6,95kg inklusive dator och kadensmätare. Ingenting på cykeln är speciellt lätt (skulle väl va kassetten från Sram som är lätt isf). Så jag är nöjd med den vikten. Det jag kommer byta är bakre flaskhållaren så att jag har enhetligt, det och framdäcket sen får det va nog.

Längtar som f-n till att kunna börja cykla på landsvägarna igen!

Specialized Tarmac Pro SL 2009

Är samma cykel som förra året fast nya hjul. Ville testa och köra på tubdäck. Ska bli intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0